Sunday, April 18, 2010

KL Bird PArk

Semalam dah seharian suntuk duk bermalasan di rumah..lagipun dah half day aku duk di sekolah untuk LDP. hari ni pulak tiba2 abahnya nak pergi Taman Burung. (bukan tiba2 aku dah agak apabila dia duk charge bateri kamera. ni mesti ada agenda dia nak buat. Nasib baik hari ni redup tak adalah panas sangat. dalam taman burungpun redup jugak. sesuailah untuk bawa anak-anak..cuma perlu berhati2 dengan tahi burung tiba2 boleh tanpa segan silu park atas kepala kita. tiket adalah untuk dewasa agak mahallah jugak RM 15 dan kanak-kanak rm6. burung-burung kat situ pun bebas berkeliaran dekat2 dengan kita terutama merak dan flamingo.

gambar2 adalah tidak tersusun..malas aku nak edit2

ni dah nak balik..singgah makan ice cream.tapi pastikan cari lokasi yang tidak ada burung2 di atas kepala ya

aku yang tidak sedar diri..ada gangguan gula dalam darahpun belasah ice cream sama2 ngan ain..(mentang2lah result BSP tempoh hari cantik)

nampak tak aku yang laju je kat depan tingggalkan ain dan abahnya kat belakang. tengah duk meluru ke parkir..penat pinggang aku rasa

abahnya yang lebih exited dari kami berdua..ain dah berapa kali panggil balik..dia duk leka ambik gambar burung2 kat situ




duk tengok sebelah mana nak pegi ni..tapi alih2 tak habis pusingpun..dah penat


ikan2 kat sini boleh di bagi makan

ni dekat pintu masuk


ain memang tak nak bergambar.

sampai ke tualah aku di sini" mungkin itu yang dpk oleh flamingo ni.





ini di ruang depan


2 comments:

mamacomel said...

salam roha..

ko ngandung 7 bulan sama je aku tgk..tak berapa nampak perut boyot ko..nasi lemak je yg nampak terlebih..haha..gurau je yek..

well tahniah roha..

await ain asyik pakai cam boy je..dia xsuka pakai ala2 girl ke..

Ibu Ain Nadhirah said...

memangpun perut aku ngadung tak ngadung sama je..he..he..he..ain memang baju dia semua macam tu..semua baju upin ipin loni..