Saturday, May 15, 2010

baby dah 8 bulan

Baby dah 8 bulan...esok terpaksalah aku melawan rasa malas nak ambik BSP..sepatutnya ambik last week dan misi nak review khamis lepas..tapi disebabkan tak ada org yang nak jaga ain terpaksalah aku skip checkup last week..nanti nak tepon mintak date lain dan pandai2lah bagi alasan kat misi..pemakanan pun aku tak jaga sangat..main makan saje. airpun main teguk je tak kiralah dia manis ke apeke janji ada ais..rasa hilang dahaga..malam2 butapun minum ais. esok rasa berdebar jugak nak ambik BSP ni..mahu meroyan aku tengok result andai tinggi..mulalah rasa insaf diri...doa-doalah result tetap ok. babypun dah rasa makin membesar..kalau dah baring rasa bercinta nak mengalihkan badan..sakit urat..maybe kesan bersalin anak pertama yang tak pernah rasa diurut dan tak jaga langsung..cuma jaga pemakanan je..atau mungkin sebab faktor umur yang dah 30-an ni..badan cepat lenguh dan sakit2 sendi..

barang2 babypun masih tunggang langgang, banyak lagi benda penting yang tak disediakan. cuti sekolah nantilah survey barang2 baby dan belikan serba sikit nanti...bila makin dekat due rasa makin berdebar. Moga dengan rahmat mengajar bebudak istimewa ni aku dipermudahkan bersalin dan selamat serta dijauhkan dari segala kesulitan. amin

No comments: