Friday, February 6, 2009

Salam utk semua

hai kekawan......
lamanya aku tak update. maybe kawan2ku dah berterbangan. Cik we ko lagi dahsyat.dah hilang mood tahap cipan. aku dah boleh online kat umah je loni. InsyaAllah andai ada kelapangan dan cete yang menarik untuk dikongsi berupdatelah blogku ini.
utk kekawanku yang tak tau apa yang aku buat sekarang?

Al hamdulillah setelah gagal hampir 10 tahun..akhirnya aku ada sesuatu yang boleh ku banggakan, untuk ain sayang, suami tercinta,untuk Ibuku, Untuk arwah ayahku yang tak sempat melihat anaknya berjaya jua, adik-beradikku yang tak jemu mendoakan akan kejayaanku, keluarga mertua. padaMU YaAllah...syukur di atas rezeki yang Engkau berikan padaku. Mungkin kalian menganggap ia sesuatu yang kelakar tapi bagiku ia cukup bermakna dan aku begitu menghargainya. sekarang ni aku dah hampir 2 bulan menjadi seorang pelajar KPLI di maktab IPGMKBM, Kuala Lumpur. Doakan untuk kejayanku ya kekawan.

Menintis air mata ibuku takkala aku mengkhabarkan berita yang indah ini....lagi sebak pabila ayahku tidak lagi bersama kami untukku khabarkan dan berkongsi bersama. adik-adik bongsuku hanya tunduk membisu. masing-masing menyembunyikan kesedihan.


emosilah pulak makcik ni...

No comments: