Sunday, September 13, 2009

lamanya tak berupdate

lama benor aku tak update rupanya. dah seminggu. bizi bukan main ibu ain...Bz ke? aku kira tak adalah bz lebih2 lagi aku dah nak habis praktikum. ada 4 hari lagi aku praktikum...aku akan menjejaki lagi ke maktab naik cuti raya nanti. semangat tak semangat terpaksalah drive pepagi buta jam 6 pagi meredah kesunyian jalan sambil melayan radio. masih berbaki dalam 2 bulan lebih lagi kursus KPLI aku. alangkah tak sabarnya nak habiskan KPLI tapi rindu gak kat rakan sekelasku nanti. masing2 membawa haluan dan masing akan menjadi seorang guru PDK bertauliah.

hari2 aku biasalah lepas balik sekolah sampai umah jam 2 petang. solat kemudian temankan ain tengok kartun sampai tertidur dan dalam kul 4.30 aku akan masak untuk berbuka. tak adalah banyak sangat aku masak. macam hari ni aku masak kerutuk ayam, goreng ikan talapia, tempe goreng ikan bilis dan pengat ubi untuk abah. kul 6 petang dah siap semua. sambil duk layan kartun(kepala aku penuh dengan kartun je gara2 ain nadhirah yang hanya duk tengok kartun hari2..kalau dah habis kat TV dia putar CD pulak. hari2 duk berebut dengan ain dan biasalah anak yang menang.

*Abah belikan Tv satu lagi..

gambar tak de kena mengena dengan tajuk tapi saje nak letak gambar anak sedara ku kat puchong. camera laptop.







No comments: