Sunday, April 27, 2008

Aku nak berhenti Keje

Aku nak berhenti keje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!So..doakan aku dapat keje lain kekawan...atau perlukah aku berhenti sekrg walaupun tak de offer dari mana2 lagi...YaAllah 7 tahun hambamu ini mendambakan keje..hambamu sabar dengan segalanya..ada rahmat disebalik semua ini....aku cuma kuli so jangan kalian meletakkan semua kesalahan padaku. aku menerima andai itu memang kesalahanku tapi kenapa aku jua yang dipersalahkan setelah aku melakukan sebaiknya...bukan sekali ini tapi dah banyak kali.SO..cukuplah..aku tak kan baik2 hati kununya berbelah bagi nak tinggal keje ni andai dapat offer lain...kesian lak mereka nak cari pengganti..tapi adakah mereka fikir macam aku fikir....keputusan aku adalah muktamak.....aku berhenti keje..Mc Longpun dah kata diapun dah bosan kalau macam ni gak...tak payah nak tunggu ada offer lainlah..berhenti2 saja.... sekali fikir itu yang aku nak buat tapi...(kepada yang senasib dgn ku) memahami apa yang aku rasa. Aku terpaksa menelan semua ini....

No comments: