Sunday, April 12, 2009

haru-biru

tak dak bahanlah aku nak buat asgmnt ni..kena present pulak tu.............napalah susah sangat. sememangnya aku fail sejarah.............tak hengat apa pun..tiba2 hilang ingatan kalau part sejarah...........aci tak kalau just 4 slaid masa present nanti????????????? ada je nak kena hentam oleh lecturer.....pembentang tak bersedia,pembentang teruk,pembentang itu, pembentang ini..tidakkkkkkkkkkkkk............tak nak ............Abah dan Ain dah membungkam....pas ni seronoklah babah..tak payah nak dengar lenteren berbisaku, tak payah nak melayan bulian ain......wah rehat memanjang dia..tak pe.ibu bagi peluang 7 bulan ni....pas ni ibu nak isi borang posting ke sana.Doakanlah aku dapat kat smpg reggm nanti.........bermastotin aku kat sanalah nanti............dalam kepala dah tengok2 cuti sekolah bila. hujung bulan 5 ada dua minggu.so aku dan ain akan ke JOHOR..............bulan 12 ada sebulan......emmmmm pas tu tunggu surat posting.......dud dap dup dap............ke manalah aku nanti?????

dua org budak yang akan ditinggalkan selama 7 bulan........uwaaaaaaaaaaaaaaa............

No comments: