Sunday, April 5, 2009

Jejalan kami bertiga

petang jumaat kami jejalan menghabiskan masa senggang....abah ain ponteng keje almaklumlah kemalasan dah melanda abah ain..katanya hotel tak sibuk..tak de apa kalau pegipun.aku dan ain suka je..sbbnya boleh membuli babah...Ain macam biasalah kalau orang nak jalan2 dia lima minute dah krooh-krooh...cepat benar lena kalau naik kete...mungkin faktor econ dan juga mata ngatuk....kweng..kweng .....dah ain tidur aku dan abah ain duk pk kat manalah nak melepak ni...so kami decide nak ke sini.

ke mana?????






ha.nilah tempat yang selalu kami pegi time bercintan-cintun dulu....dulu tempat ni sangatlah nature tau..tapi kini setelah diterokai oleh KLIA Transit semuanya hancur.......sob..sob..dah tak nak nyaman lagi..........bebudak UPM dah biasa tempat ni...nilah BUKIT EKSPO........


kami bukak pintu kete seluas-luasnya.biar angin masuk....tak lah si montot aku kepanasan..dan kami bedua apalagi sesi bergambar


Abah ain ambik gambar aku..aku ambik gambar dia..he..he...he...





kami berdua......pasangan montot..
tak sampai 10 minit bercekerama..si Ain dah melalak panggil abah dia.bermula episod abahnya menjadi guard


guard ni boleh bagi berjuta-juta pinggat...tak kan duk jauh dari anakanda dialah..pantang jauh sikit...melalak ain panggil






3 minggu aku tak ke maktab..badan aku dah makin kembung


babah buat ngok ngek..tangkap gambar sendiri....kunun macho lah tu
main-main kejap..abah ain dah bosan sibuk ngajak jalan tempat lain pulak..kemana kami lepas ni. Tungggu ...............



No comments: