Monday, April 13, 2009

Letih haku

dalam dua tiga minggu ni penat betullah rasa. banyak benda nak aku settle. pasal tempat praktikum, pasal asgmnt yang hendak dihantar, pasal perkhemahan, pasal abah nak ke johor tapi tak tau nak turun kat mana kalau naik bas. sebab bas terus ke johor bharu. katanya kalau nak ke smpg reggm kena turun tepi highway. kat mana TU? cian abah nanti...sedara mara, kekawan tak dak kat sana. tak dak sapa yang boleh kami mintak tolong. abah kenalah usaha sendiri.nasib baik lelaki taklah risau sangat..............pasal nak pindah rumah..nak kena transfer line phone(kena bayar lagi lah tu), macam-macamlah..bilalah kesempatan untuk aku settle semua it. Sabtu ni ada bengkel lak..after next week pulak ada sekolah ganti. fuh!!!lecturer pulak berlumba-lumba bagi asgmnt, berlumba2 nak buat kelas ganti...untuk makluman KPLI next year dia orang dah tambah kepada 3 sem. bererti kena habiskan dalam 1 tahun setengah ler.......lagi tension aku rasa .mana taknya lambatlah habis..adalah tu penambahan subjek. taklah sepadat kami semua..bolehlah next kpli bernafas sikit.....tapi kalau diberi pilihan aku nak yang 2 sem je.

walau sesibuk mana KPLI ni aku rasa taklah tension sangat..rasa enjoy je.........SERONOK!!
classmate selalu tanya..susah tak ambil master?

".enjoy . seronok..tak sama dengan degree dulu...lebih relax ambil master..ko rang ambiklah master nanti.."

tengok muka dia orang macam tak caya je...cuma aku nasihatkan mereka..ambik master banyakkan study group.

akupun dah lupa coursemate aku masa ambik master dulu...dua tiga orang je aku ingat mukanya..yang lain samar2 aje......cepat hilang ingatan bila dah tua -tua ni...

walau kat mana ko org berada aku doakan semuanya sihat dan berbahagia.

No comments: