Sunday, May 17, 2009

Sekitar pameran big book

sorry cik we..lama ko tunggu aku updatekan pasal pameran big book yang berlangsung pada 29 April lepas. aku sibuk lah cik we..tak sempat. tapi ingat ko munglah aku updatekan ni....yang ko pulak dah majuk ngan blog ko. sabarlah aku menunggu bilalah mood ko datang ......



pintu gerbang
belon yang tergantung tu main tiup mulut ya tak de pump ke apa. syabas buat anak didik aku dua orang tu.....bangga mak didik.yang mak didik lak tak dapat tiup walau sebiji belonpun. asyik nak tmuntah and takutt pecahhhh....rugi tak ambik gambar masa diaorang tengah tiup belon. merah padam muka masing2.


salah seorang anak didik ku...jadi penyambut tetamu pulok. ko kay jangan tertidu udahlak. kalau masa malam kebudayaan ko pegang kipas pengantin, masa BIG ko duk pegang lampu suluh dan yang ni ko pegang bunga manggar pulok.



sebahagian jahitan yang kami buat..nampak tak uncang yang tiada di pasaran tu.lecturer aku suka sangat uncang aku ni.....crosstage(tak tau nak ejalah) punya pasallah dia suka tu



nampak tak salah seorang pengunjung duk belek buku big book sapo tu..DINO aku lah



ni sudut bercerita. kesian kami ..nak hias sudut ni tak dak apa bahanpun. main letak benda yang dah sedia ada je. bolehlah tahan.....



eh.aku kah itu. aku dan dino aku......


ni danial..budak pendidikan khas. Gila weh. Kena speaking dengan budak ni.
dahlah kreatif budak ni. tengoklah kat atas meja tu ...dia yang buat semua tu. yang bakal cikgu pandai buat karipap and donut. sekali si danial ni duduk dan buat semua tu..KAGUM KAMI WEH
nilah yang danial buat.




cik we..yang big book cinderella tu ko punya mak sedara punya ya. kak mahezan........




****banyak lagi gambar2nya tapi aku malas nak tunggu upload gambar lambat sangat.......


\

No comments: