Friday, May 29, 2009

YUhuuuuuuuuuuuuuuu

YUhuuuuuuuu cuti SEKOLAH .

3 minggu tu cuti so sila janganlah jeles kat kami pelajar2 KPLI. Kalah bebudak sekolah, mereka cuma cuti 2 minggu je tapi kami semua cuti 3 minggu tu. apalagi....2 minggu berjoli dan bersakan. 1 minggu buat preparation BBM untuk praktikal. ( yo ko aku ni......tut2 3 minggu berjoli bersakan...masuk praktikum baru terkebil2. macam2 duk bermain dalam jiwa aku ni. PRAKTIKUM.
lupakan pasal cuti kjp..bebonornya aku cete pasal main layang2..gambar2pun duk terperap je. jadi kita tepek jelah gambar2. biar gambar2 yang memenuhi entry ni. hehe..he...tak denya aku nak letak banyak2 sbb aku malas...



gambar haku dululah..............


semestinya abah ain....perpeluh duk naikkan 4 layang2. yang palingtak naik2 adalah layang2 burung. sampai ke petang tak nak naik2 tu....


MIckey mouse Ain..................cantek-cantek


ini adalah akitiviti bebudak tu. mak pak terhegeh2 main..terkojer sini..terlenggok situ.....ini rupanya kerja mereka2 ini. Nampaktak aincayangku........pink colour...dirembatnya baju kakak....

yang pakai baju bendera malaysia tu..abang iparku......yang dua tu lak tak tahu sapo.mereka2 ini tengah duk berkolaborasi menyelesaikan tali2 layang duk berpintal anatara mereka.....



tu.nampak tak tali2 layang2 duk berpintal2 tu..........



ok kan..tiba2 kat sini masing2 boleh bertolenrasi..masa main..masing2 buat tak reti je...tapi bila dah berpintal2 macam ni pandai lak duk berdiskusi mncari pnyelesaian

ni adalah insan yang baru merdeka..........baru abis pantang...........

eh.ini dia aincayang.duk myengih paling depan...........luv u..luv u all

No comments: