Monday, June 2, 2008

Kose Koden Entry

Kelakarkannya..aku ingatkan knapalah susah sangat aku nak upload gambar. biasanya keluar gambar tapi yang ni keluar coding. Rupa2nya makcik tekan edit HTMl. So cik we ko pegi tekan Composelah barulah kembali macam biasa....Tahniahlah untuk cikwe kerana berjaya duk mencari template yang cantik yang terkenan dek hatimu. Untuk Matul lak Janganlah memikirkan masalah itu yang hanya akan mengusutkan keadaan. biarlah masa yang menentukan....kesian saya tiap kali baca entry awak tu macam masalah itu bebayang awak....Malam ni aku nak bawa bebudak tu ke pasar malam. Dia org kebosanan duk dalam umah kecilku itu. besok dia orang dah nak balik, petang ni balik keje nanti aku singgah beli tiket dan tunggu abah Ain balik. sharp kul 5 nanti aku balik. awallah dapat ambik Ain nanti..Ain dalam minggu ni makin demuk..bulat sesangat. yang pasti dia macam ibunya besar atas...dan sekarang kalau marah sikit dia akan melalak dan seterusnya muntah. Sapa yang susah????ibu dia jugok yang susah duk ngelap muntah dan tukar baju dia. Tapi ibunya jugok yang selalu marah dan buat dia muntah. Geram btullah ngan Ain..Abah dia mcm biasalah bad mood...masam..muncung.. "ibulah ni punya pasal"...(Ain muntah atas dia- mana tak muncungnya). So diapun buatlah mogok senyap. kita buat lawak bodohpun still lagi ngan masam2....pegang diapun nak tepis2....marahlah tu...ha...sapo tak tau lagi lelakipun kuat merajuk tau....lagi kalah pompuan.....Esoknya senyum2 balik...kejapje dia mogok senyapnya.






No comments: