Monday, June 23, 2008

Nota dari abah

Semalam abah Ain keje kul 12 tgh hari so kul 7 dah balik...aku dah plan nak masak malam ni...gulai ikan + timun dan Ayam kecik2 goreng kunyit. balik keje, ambil Ain terus ke kedai beli santan, timun dan lengkuas. benda2 lain dah ada. Ain mcam biasalah masuk kete je nak AIr kotak....Pastu singgah kedai makan kat sebelah beli sambal...he..he..dia bagi free je sebab ambik sikit (malas nak tumbuk cili buat sambal sebenarnya)..
masuk2 uamh je tengok ada note kat atas TV...abah rupanya

Assalamualaikum.......

buat tatapan Ain dan Ibu yang abah sayangi. Abah mintak maaf banyak2 sebab abah kena keje kul 3 ptg. Tadi abah dah pergi keje tapi balik umah balik sebab jadual keje abah dah ditukar. Abah dah janji dengan Ain nak bawak dia jalan2 nampaknya tak dapatlah. Abah balik malam ni paling awalpun kul 11 malam....


Salam sayang
Abah

Kecewa aku..hancusss semangat nak masak tapi alang2 dah beli so aku masaklah jugok gulai ikan + timun...wah...sgt sedap wokey..Ain makan penuh berselera dan ibunyapun siap bertambah2...ni yang ibu ain malas nak masak ni..abah Ain balik kul 1 setengah pagi..time ni kita org baru je lena dibuai mimpi..so sempat borak sepatah dua time subuh itu aje....tanya hari ni balik kul berapa dan katanya kul 7 malam

2 comments:

MaMa AdRiAnA said...

sedapnye ko masak gulai. aku dgr lapa plak. mak tnggu nasi free x sapa lg ni

Ibu Ain Nadhirah said...

aku tunggu tupat sotong ko..tapi memang bestlah gulai malam tu.....