Sunday, June 22, 2008

Lunch Date at Hotel IStana,Kuala Lumpur

ni plan yang last week nak pergi yang tak jadi tu. Alhamdulliah weekend lepas kita org berjaya merealisasikan plan itu. Kul 5 pagi aku dah tak lena nak tidur (rindu dan tak sabar nak jemput abah kat stesen hentian kajang) Ainpun sama ayik nangis panggil abah nya aje sampai tertidur sambil peluk baju abahnya...kesian aku tengok...hanya terus mendoakan keslematan abah. pas subuh, abah ain call..dah sampai...Ain time tu jugak dia dah bangun macam tau2 aje abahnya dah sampai. Drivelah aku..dalam 10 minit aku sampai....wah..abah diapun bukannya terkam kat bini tapi terkam cium anakanda dia. melompat2 Ain suka....

main2 ngan anak dia...kita orang sambung tidur sampailah kul 9.30 am.....siap2 semua merealisasikan plan Hi-Tea free itu.

nilah gambar2 yang sempat kita org snapkan....












ni kami bertiga bergambar depan meja kita orang...abah ni sabarler nak makanpun..kita berposinglah dulu. tengoklah si montot saya...asl bgambar je sure menepek kat abah dia....



kat bawah ni ragam Ain...buat aksi bila org ambil gambar dia...ha..kalau nak tau pantang org pegang camera terus suruh ambik amba..(ambil gambar).....


pisaupun boleh aje dibuat aksinya..

eeee.abah ni tak cara hulu hilir..makan aje dibuatnya



auntie ambillah amba Ain...terus di depet kat abah dia.....




gaya lentok dua montot abah...masa ni aku nak makan yong tau fu




anak sibuk bergambar ....buat pelbagai aksi abahnya sibuk ngan baju kotor..tilah abah...makan je...

No comments: