Monday, May 26, 2008

Lagi gambor2 kami


ibu dan abah Ain terkocoh2 nak bergambar berdua..masa tu ain tak sedar tau..tapi boleh je dia menoleh ke belakang tengok kami berposing terus dia datang...ee...kacau betullah.


Adik lelakiku dan wife dia. Mungkin korang perasan kan. family mek long tak dok dalam entry2 aku. bukan apa..memang tak dok pung gambar2 dia..aku yang pegang camera so mestilah kami bertiga yang banyak...


Ni gaya spontan Ain yang tak nak kena flash camera...Si saerah ikut je apa yang Ain tengah buat. Shaerah 4 tahun dan Ain 2 tahun tapi korang tengoklah saiz badan mereka berdua ni


Ayah dan Mek aku. masa ni mek ngan ayah aku diusik oleh DJ suruh bergambar ala2 pengantin kat atas pelamin tu..korang perasan tak sapa yang kat belakang tu...berdiri kat tangga tengah cari selipar...


betultak kekawan. pengantin ni gelojoh betul makan. tengoklah...still berebut2...lama kemain dia orang makan tau...ingatkan makan sekadar nak bergambar
tapi makan sampai kenyang....




out tema betullah adik aku ni....


manalah mc long ni..sesuai benar kalau dia bergambar ngan alang. keh..keh..bukannya apa baju mereka dia sama wokeh..cam boria.


muka memasing poyo je belaka. Apalah kakak ni..nak tidurke(dari kiri Shamimi, kakak dan saerah)


adik perempuan bongsuku dengan si faris...Kakak pulok tengah merajuk tu...umi dan abah bebudak sibuk duk siapkan lauk pengantin...

No comments: