Tuesday, May 20, 2008

Malam Akad Nikah

Malam yang ditunggu-tunggukan. Majlis berjalan lancar cuma anakanda tersayang je yang mengharu birukan majlis. Ain buat hal..dia nak tidur sambil tengok TV ditengah2 orang ramai yang penuh dengan hadirin tu. so apa lagi dia nangis sekuat hati nya..bawa kesitu tak nak bawa kesini tak nak...hanging betul dengan ain ni. Abah dia pun dah siap kasar2 dengan dia tapi still lagi keras hati. boleh dia berlari ke tengah majlis sambil nangis dan siap aksi nak muntah...dengan tak malu aku terpaksalah ambik dia yang kat tengah tu dan duduklah kami kat atas kerusi sambil duk tengok org akad nikah..5 minit je dia senyap pastu ngamuk suruh pasang TV...geram aku..so dia sambung meraung2 dan aku terus blah tubik umah...oklah tinggallah cete Ain yang tak sama ngan bebudak lain perangai dia. korang layanlah gambar2 ni




auntie tgh bersiap2...aku tukang tengok dan ambik gambar je



bakal adik iparku yang tengah khuyuk mendengar mukadimah dari tok imam




tgh duk tengok2 dokument



aku terima nikahnya.....(opps..teingat suamiku dulu..."ambo terima nikahnya.".....)



No comments: