Wednesday, May 28, 2008

Memacam2

Ala bosanlah rasanya.cuma aku rasa perut aku kekenyangan sangat. Belasah sandwich tadi.Air belum gi ambik lagi kat pantry ni. aku dah kurang minum air ni dalam minggu ni sebab perut aku selalu kenyang aje. dah tak de space untuk air. Sally ko jgan marah ye...sat2 lagi aku ke pantry nak ambik air...nak tunggu call from ramon untuk ceo..pas dia call nanti aku gi lah..terbelit lidahku duduk kat sini. kene kecek org putih sokmo. iyalah dapat call masuk je kena tanya dari mana..untuk apa..mesej apa...dan kalau boss tak de gak kena explain boss ke mana. itu tak apalagi kekadang ada je call dari thailandlah dari singapore la duk tanya macam2 pasal company..maybe dia orang call receptionist dan receptionist tau pass kat aku lah tu..kekadang mungkin sebab nama company OGP dia orang boleh tanya ngan aku pasal harga minyak..apa tah..so aku explain yang pasal minyak tepon daganganlah (betul ke dok aku bagi info tu aku rasa betullah tu daganganlah pasal minyak2 ni.

*pesanan untuk cik we: udah2lah tu naik pening makcik duk tengok ko punya blog asyik bertukar2....

*pesanan untuk sally.janganlah lupa update blogtu..sbb aku tak de bende nak mbaca ni....

*pesanan untuk matul : I nak tengok gambar2 you all masa g kedah tu

No comments: