Wednesday, March 18, 2009

babah "kotot"


bakpo ler aku malas nak buat keje sekolah..............cuti kot??..banyak masa ku habiskan dengan sia-sia je...aku banyak keje sebenarnyanya.. esp...asgnment bongok pnb tu....tak dek bahan sebenarnya..macam mana aku nak buat esei andai point2 pun belum tentu dapat buat...babahpulak asyik merajuk je.......tiba2 angin bukit tanah melanda...susah betul berlakikan orang sentimental value yang kidal ni..........lagi masyuk bercanda dengan simontot comel ibu...orait memanjang...dengan babah silap gurau guruh yang menimpa..ponet makcik..so aku biarkanlah angin bukit tanah pokok gele dia tu......betul kata arwah ayah tercinta....rumahtanggaku ni panas sebab kawen hari sabtu malam ahad..silapkan hari ya tuan puan.....kebetulan lah tu..memang kami berdua amatlah BERBEZA sikitpun tak sama dari segi perangai..latarbelakang keluargapun jauh berbeza.....so didikan pun amatlah berbezalah kot...kalau tak cayakan lepas dia baca entry ni sure majuk lagi..keh..keh..keh..........umur dah 32 tahun tapi mengalahkan ain kalau merajuk...dia merajuk aku pun merajuk mogok diam lama-lama...buat hal memasing...dua-dua dah 30-an tapi perangai macam budak hingusan....betulkan babah????? ha..ha..ha....babah kontot...bubu demuk mcm dugong.....macam tulah perangai tak semengah dengan umur.....


musuh ketatku..

buah hati ibu...hari2 duk perabis duit beli mainan yang tak berfaedah gara2 musuh ketatku yang tak pernah nak kata"tak boleh" kalau anak dia nak beli sesuatu....

apa tengok-tengok.....sekehkan

No comments: