Friday, March 13, 2009

cuti sekolah bermula

sekolah dah start cuti seminggu....yahooooooooooooooooooooo tapi kepala tak release....banyak betul perkara yang perlu disettlekan. aku tak kesah andai ada jalan penyelesaian. masalahnya aku tak tau nak buat macam mana?............no idea no resource.................
bukak sekolah nati selama 2 minggu kena PBS........kena buat report nanti dan macam2 perkara.pendek kata cuti sekolah ke tak ke sama je bagi kita orang.keje tetap bertimbun-timbun.
Tapi itu menjadi kenangan buat kami nanti.hari ni asgment jahitan dah dihantar.wah1 tak sangka betul bebudak kelas 1E semuanya kreatif dah pandai menjahit. semua cantek..macam2 ada.........tapi sayang tak snap gambar .....ada yang buat beg, sampul bantal, lapik dulang, alas meja, comforter baby, uncang, pencil box, sarung bekas air, letter box yang digantung tu dll.........
TAHNIAH ko orang..memang ko orang cukup hebat bakal2 guru PDK...

.

1 comment:

Anonymous said...

anak aku qyim tu tu main bedak gak dulu..aku sapu tang muka dia..pastu aku tunjuk muka dia kat cermin...aku cakap..Hantu!...Hantu!..terus dia nangis...aku bg dia botol bedak lagi...trauma dia nak main lagi...ahahhaahh..