Tuesday, March 17, 2009

KEK UntukKU

kul 1 am abah bawak balik kek..aku dah nak tidur dah..ainpun sama dah ready nak tidur..si abahnya bawaklak kek.taulah keje kat hotel...nak beli kek pun tunggu beli kat hotel...aku yang gatal2 nak dia belikan kek dari hotel sebab kek dia sangat sedap dan cantek.....tapi tak taulak yang dia akan beli time dia balik keje kul 1 pagi..kalau time kek ain abahnya lupa ambik lilin,untuk kek bini yang pemalas lak dia lupa ambik pisau...(see...betapa nyayuknya seorang abah) kami bergambar dengan muka yang tak semengah...baju kelawar dan ain baju tidur princess...kwang2..kwang...lantaklah ya apa yang penting KERJASAMA....



kek 1 pagi 18 hb....lewat 2 hari tu...menyampah aku...




dialah musuh paling ketatku....suamiku sendiri..he..he...he.....












ain yang ngaku kek aku adalah kek dia sebab kek aku lebih cantek...ngek..ngek....aku duk perli kek dia yang huduh dan tak dek lilin.....so dia cakap



"kek ain cantek. kek ibu yang huduh...ni kek ain lah

yummi...sedap betul strawberry ni..manis


sedap tau...



*** babah ibu nak makan dim sum lak

No comments: