Monday, June 15, 2009

bila cuti banyak sangat

bila cuti terlebih2 banyak ni naik bosan gak. aku asyik ketiduran je..malas memanjang. si ain lak asyik duk layan kartun saje. aku dah berkali terlelap sebelah dia. kejap2 mama..nak susu... baru je aku nak terlelap ada lak yang mengorder susu..

.Ain pegi buat sendirilah..susu ada kat atas tu..air kat tepi tu..

Ain encitlah(kecillah) mama....tak boleh tahan tu panggil aku mama.....abahnya papa dan dia adalah baby...layan aje lah minak kecik tembam ni....

badan hari ni rasa berat je.lenguh2 mungkin sebab period kot. gila betullah, aku ingat aku dah pregnant sebab dah dekat sebulan aku tak datang period..kalau tak macam mana lah nasib KPLI aku..nak buat test takut..takut tak boleh terima hakikat.bukan senang aku nak dapat keje ni..tiba2 benda macam ni terjadi. belum masanya lagi. memang ada hajat nak bagi adik kat Ain tapi insayAllah andai ada rezeki tahun depan. Ain ada kawan. hanya mereka yang senasib denganku memahami keadaanku..kan..kan.....

*kalau cuti bayak duitpun banyak baru seronok. ni duk terperap dalam rumah jah..paling jauhpun ke PUchong...

No comments: