Saturday, August 15, 2009

Penat badan dan kepala

kerana nak bayar balik mc tiga hari dulu aku sanggup korbankan cuti sabtuku ni.. kalau tak rebut peluang hari ni tak tahulah bila nak bayar balik. hari ni saja aku dah berjaya bayar selama 10 jam lebih. sabtu lepas dalam 6 jam. baki dalam 1 jam lebih lagi. puasapun dah dekat. kalau diikutkan memang tak dak peluang macam ni lagi. praktikumpun tinggal dalam 3 minggu lagi. hari ni aku menajdi guru pengiring untuk bebudak aliran perdana menyertai klinik mini bike. banyak jugak gambar aku ambil tapi bateri dah habis tak dapat nak upload kat sini. esok amezan ambik turn aku dah penat lagipun ada 3 rph belum disiapkan. senin ni guru pembimbing akan observe untuk KH. aku ingat nak ngajar menjahit. lagi berbaki 2 observe.......1 BM dan 1 KH...seronoknyaaaaaaaaaaaaaaaaa.................................

No comments: